مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-09سياسي

رییسی : بساط کشف حجاب جمع می شود (ویدئو)


رییسی به خانواده های شهدا اطمینان داد که اگر کسی به خون های مطهر شهیدان خیانت کند رسوا خواهد شد، زیرا پاک ترین خون های مطهری بودند که بر زمین ریخته شدند.

- رییس جمهور پیام شهیدان را خاموش نشدنی عنوان کرد و با اشاره به اینکه پیام شهدا حاوی امنیت، آرامش و ایستادگی در راه خداست، گفت: بساط کشف حجاب جمع می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سید ابراهیم رییسی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم در سالن اجلاس سران افزود: شهدا نشان دادند روشنفکران زمان خود هستند، زیرا ضرورت های جامعه را شناختند و آماده خطرپذیری برای ایفای نقش شدند.

  وی با اشاره به اینکه تصاویر نورانی شهدا پیام های مختلفی را در فضا طنین افکن کرده اند، بیان داشت: پیام شهیدان پیام خداپرستی، عدالت خواهی و حق خواهی، دفاع از مظلوم و خروش بر ظالم و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و اطاعت از، ولی است.

  رییس جمهور ادامه داد: چهره سیاسی در جامعه کسی است که ضرورت ها و نیاز های جامعه را بشناسد و خود را برای رفع این نیاز ها آماده کند و در این عرصه آماده خطر کردن و پذیرفتن خطرات باشد نه فقط برای امنیت ایران اسلامی بلکه برای امنیت منطقه جانفشانی کند.

  رییسی با تاکید بر اینکه حضور نیرو های ما در منطقه و در دفاع از حرم و حریم، امنیت ساز شد، اظهار داشت: حضور نیرو های ما در جای جای این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی : بساط کشف حجاب جمع می شود (ویدئو)

رییسی : بساط کشف حجاب جمع می شود (ویدئو)