مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:402023-08-13اقتصادي

برق شهرک صنعتی «سرخنکلاته» در گرو مشارکت مردم


گرگان_ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان از کمبود برق شهرک صنعتی سرخنکلاته خبر داد و گفت: اجرای انتقال برق با مخالفت مردم روبه رو شده و نیازمند حمایت سایر دستگاه های اجرایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان گلستان اظهار کرد: در شهرک صنعتی سرخنکلا شرکت کشت و صنعت، یک طرح صنایع تبدیلی مهم اجرا کرده که در بحث کمک به کشاورزان می تواند بسیار مؤثر واقع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ادامه داد: این طرح با توجه به میزان ظرفیت تولید، نیاز زیادی به آب و برق دارد که در بخش تامین برق یک مگاوات تاکنون عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه 10 ماه از انتخاب پیمانکار و خرید تجهیزات گذشته، افزود: به دلیل مخالفت مردم عملاً پروژه انتقال برق به شهرک صنعتی سرخنکلا متوقف شده و نیاز است تا سایر دستگاه های اجرایی به مدد شرکت شهرک های صنعتی برای حل این مشکل بیایند.

شهمرادی معتقد است؛ به محض جلب رضایت مردم برای عبور خط انتقال از اراضی، برق رسانی در اسرع وقت اجرایی شده و مشکل کمبود برق شهرک برطرف می شود.

وی در توضیح تامین آب مورد نیاز واحد تولیدی نیز گفت: با مشارکت صاحبان صنعت یک چاه در شهرک حفر خواهد شد که در این صورت بخش عمده نیاز آب این واحد صنعتی تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق شهرک صنعتی «سرخنکلاته» در گرو مشارکت مردم

برق شهرک صنعتی «سرخنکلاته» در گرو مشارکت مردم