مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-31سياسي

امر به معروف و نهی از منکر فقط محدود به حجاب نیست


معاون شهرستان ها و مناطق ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: اغلب در میان مردم این گونه تعبیر می شود که ستاد امر به معروف و نهی از منکر یعنی ستاد مبارزه با بی حجابی در صورتی که نظارت بر عملکرد دستگاه های حاکمیتی، - ایسنا/اصفهان معاون شهرستان ها و مناطق ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: اغلب در میان مردم این گونه تعبیر می شود که ستاد امر به معروف و نهی از منکر یعنی ستاد مبارزه با بی حجابی در صورتی که نظارت بر عملکرد دستگاه های حاکمیتی، اداری، اجرایی، اصناف و.

از مهم ترین مأموریت های ستاد امر به معروف است.

حجت الاسلام و المسلمین امین امینیان، امروز(دوشنبه، 9 مرداد) در اولین همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردستان، اظهار کرد: همه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید به گونه ای کار کنند که این فرضیه به عنوان یک فرهنگ عمومی در شهرستان معرفی شود.

وی افزود: ستاد امر به معروف در این شهرستان که پیشینه مذهبی و تاریخی دارد باید خیلی مراقب باشد که در نسل نوجوان و جوان بی حجابی و بی عفتی و بی اعتقادی رشد نکند.

نباید به گونه ای برخورد شود که بی تفاوتی در جامعه رواج پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون شهرستان ها و مناطق ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر فقط محدود به حجاب نیست

امر به معروف و نهی از منکر فقط محدود به حجاب نیست