مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:512023-08-13سياسي

فرمانده کل سپاه: دشمن برای سال جدید تحصیلی برنامه خواهد داشت


سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند با سرگرم کردن دانش آموزان در فضای مجازی، جایگزین های آشفته ساز برای ما بسازد، اظهار کرد: بحران هویت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه ریزی شود تا دانش آموزان، ابزار دشمنان نشوند.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ( یکشنبه) در دومین کنگره معلمان انقلاب اسلامی که در اردوگاه شهیدباهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای تغییر سیمای جهان در ادامه رسالت انبیا پا به عرصه جهان گذاشت و ویژگی اصلی انقلاب ما آزادی انسان از بردگی طاغوت های مدرن است.

وی خاطرنشان کرد : تعلیم کتاب و تزکیه از رسالت پیامبران عظیم الشان است و انقلاب ما برای تحقق حق و ابطال باطل پا به عرصه وجود گذاشته است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اهداف تمدن ساز انقلاب اسلامی و تلاش قدرت های استکباری برای مقابله با آن، افزود: آزادی، عدالت، کرامت انسانی، اخلاق، معنویت و حریت از اهداف انقلاب اسلامی است اما قلمرو این شعائر، میدان منفعت قدرت های جهانی را در بر می گیرد لذا همه شیاطین عالم در مقابل این انقلاب ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: دشمن برای سال جدید تحصیلی برنامه خواهد داشت

فرمانده کل سپاه: دشمن برای سال جدید تحصیلی برنامه خواهد داشت