مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-20سياسي

گردهمایی عوامل موکب امامزادگان قم در سامرا برگزار شد


گردهمایی عوامل موکب امامزادگان استان قم که امسال هم در شهر سامرا برپا خواهد شد، در آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) برگزار شد.

- قم- گردهمایی عوامل موکب امامزادگان استان قم که امسال هم در شهر سامرا برپا خواهد شد، در آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این گردهمایی که عصر یکشنیه برگزار شد، جمعی از مدیران اوقاف و نیز عوامل موکب امامزادگان قم که همه ساله در شهر سامرا کشور عراق برپا می شود حضور داشتند.

در ابتدای مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سید نورالدین صمدانی رییس اوقاف شهرستان قم سخنرانی کرد و گفت: وی ادامه داد: نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) می فرمایند إنّی مَسؤولٌ و إنّکُم مسؤولُونَ یعنی هم من پیامبر مسئول هستم و همه شما مردم، نسبت به آنچه بر عهده ما گذاشته است.

وی با بیان اینکه مسئولیت سنگینی بر دوش دست اندرکاران اوقاف به خصوص خادمان موکب امامزادگان قم در شهر سامرا گذاشته شده است گفت: این مسئولیت در عین سختی هایی که دارد، بسیار شیرین است چون نوکری در آستان حسینی و امامزادگان واجب التعظیم قم، افتخار بزرگی برای هر شخصی است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نوروزی مسئول حراست اوقاف استان قم به بیان نکات امنیتی و لزوم رعایت نظم و انضباط از سوی عوامل موکب پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی عوامل موکب امامزادگان قم در سامرا برگزار شد

گردهمایی عوامل موکب امامزادگان قم در سامرا برگزار شد