مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-06حوادث

دستگیری لاستیک فروشان کلاهبردار در کردکوی


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی از دستگیری افرادی خبر داد که لاستیک های کهنه را به چسباندن روکش آج دار به عنوان لاستیک نو می فروختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا مزیدی بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روزهای گذشته در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تخلف فروش لاستیک های کهنه به جای نو با ترفندهای مختلف، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد دو نفر در یک کارگاه تولیدی با جمع آوری لاستیک های کهنه و چسباندن روکش آج دار به این لاستیک ها، آنها را به عنوان لاستیک نو می فروختند.

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات و اقدامات قضایی، دو نفر دستگیر شدند.

مزیدی بیان کرد: این متهمان در یک کارگاه  غیرمجاز در شهرستان کردکوی، روکش آجدار را روی لاستیک های فرسوده و صاف می چسباندند و در بازار و یکی از آپاراتی های شهر، این لاستیک ها را که مربوط به ماشین های سنگین بود به کامیونداران و رانندگان اتوبوس به عنوان لاستیک نو می فروختند.

وی با اشاره به اینکه کارگاه تولیدی و مغازه آپاراتی نیز  پلمب شد، گفت: تحقیقات پرونده ادامه دارد و در برخورد با افرادی که سلامت و امنیت مردم بازی می کنند، اغماض نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری لاستیک فروشان کلاهبردار در کردکوی

دستگیری لاستیک فروشان کلاهبردار در کردکوی