مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 05:252023-07-24سياسي

پیروزی کم فروغ حزب راست گرای «مردم» در انتخابات پارلمانی اسپانیا


حزب راستگرای مردمی اسپانیا با اعلام پیروزی در انتخابات زودهنگام پارلمانی، از کسب بیشترین نتایج آرا خبر داد، اما از دست یافتن به اکثریت آرا برای تشکیل دولت بازماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حزب راستگرای مردمی اسپانیا با اعلام پیروزی در انتخابات زودهنگام پارلمانی، از کسب بیشترین نتایج آرا خبر داد، اما از دست یافتن به اکثریت آرا برای تشکیل دولت بازماند.

خبرگزاری اسپوتنیک بامداد دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد طبق اعلام نتایج نیمه رسمی انتخابات پارلمانی در اسپانیا، حزب راستگرای مردمی اسپانیا به رهبری آلبرتو نونز فیخو با کسب بیشترین آرا پیروز رقابت های حزبی انتخابات پارلمانی زودهنگام شد، اما برای از دست یافتن به اکثریت در پارلمان برای تشکیل دولت بازماند.

با شمارش بیش از 99.

3 درصد از آرای انتخابات پارلمانی در اسپانیا نشان داد که حزب مردمی به رهبری آلبرتو نونز فیخو با تصاحب 136 کرسی؛ 47 کرسی بیشتر در مقایسه با دوره انتخابات 4 سال پیش و سوسیالیست ها به رهبری پدرو سانچز صاحب 122 کرسی از مجموع 350 کرسی در پارلمان اسپانیا شدند.

به نوشته رسانه های اسپانیایی، با وجود نتایج مثبت این رأی گیری برای آلبرتو نونز فیخو رهبر حزب راستگرای مردمی، اما به نتیجه دلخواه خود در تصاحب 150 کرسی برای ائتلاف با سایر احزاب کوچک برای تشکیل دولت بازماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی کم فروغ حزب راست گرای «مردم» در انتخابات پارلمانی اسپانیا

پیروزی کم فروغ حزب راست گرای «مردم» در انتخابات پارلمانی اسپانیا