مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 22:352023-08-20اجتماعي

وقوع سیل در گلستان / برخی محورهای اصلی استان مسدود شد


نعمت الله حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران گلستان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به وقوع سیل در برخی نقاط این استان، -  مدیر کل مدیریت بحران گلستان با اشاره به بارش شدید باران در تعدادی از شهرستان های این استان در عصر و شامگاه امشب گفت: برخی از راه های مواصلاتی گلستان به استان های همجوار مسدود شد.

نعمت الله حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران گلستان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به وقوع سیل در برخی نقاط این استان، اظهار کرد: همانطور که سازمان هواشناسی پیش بینی کرده بود عصر امروز شاهد بارش های شدید نقطه ای در برخی مناطق استان گلستان بودیم که از قبل هشدار نارنجی به همه مناطق صادر شده بود.

حاجی زاده افزود: عصر امروز شهروندان شهر های بندرگز علی آباد کتول رامیان کلاله و گنبد کاووس بارش نقطه ای شدید باران بودیم که سبب مسدود شدن برخی راه های مواصلاتی اصلی و فرعی گلستان شد.

مدیر کل مدیریت بحران گلستان ادامه داد: ورود سیلاب در محدوده شهر نوکنده در غرب گلستان باعث شد تا محور مواصلاتی بندرگز به گلوگاه (مازندران) به مدت یک ساعت مسدود شود که با تلاش راهداران ارتباط دوباره در باند باند شمالی و جنوبی این بزرگراه و هم اکنون تردد در این مسیر برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع سیل در گلستان / برخی محورهای اصلی استان مسدود شد

وقوع سیل در گلستان / برخی محورهای اصلی استان مسدود شد