مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-30سياسي

آمد و رفت معنادار «رابرت مالی» به صحنه مذاکره


رابرت مالی، نماینده پیشین آمریکا در امور ایران در فایل صوتی خود هدف دولت «بایدن» برای بازگشت به برجام را نقطه عزیمت برای رسیدن به یک توافق طولانی تر و جامع تر با ایران عنوان کرده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایران نوشت: اظهاراتی که برآمده از فایل صوتی رابرت مالی ، نماینده پیشین امریکا در امور ایران است و در محافل رسانه های داخل و بین الملل می چرخد، دلیل گویایی است برای توجه به اینکه مالی تفکر چه کسانی را در روند مذاکره با ایران نمایندگی می کرد و آمدنش به صحنه و رفتنش از آن چه معنایی داشت.

او در این فایل صوتی که از سوی تهران تایمز منتشر شده، هدف دولت بایدن برای بازگشت به برجام را نقطه عزیمت برای رسیدن به یک توافق طولانی تر و جامع تر با ایران عنوان کرده است؛ امری که به این معناست بهانه هسته ای برای دولت امریکا تهی از محتواست و پیگیری آن راهی برای تحقق خواست های این کشور در عرصه های دیگر همچون تحولات منطقه و پیگیری ادعاها درباره فعالیت های موشکی ایران ارزیابی می شود.

هدفگذاری اولیه جریان سالیوان  بروز تحولات اخیر در روند مذاکرات غیرمستقیم تهران و واشنگتن نشان دهنده این واقعیت است که اهدافی که مالی به عنوان نماینده امریکا در مذاکرات پیگیری می کرده، با شکستی تمام عیار رو به رو شده است؛ امری که می تواند توضیح خوبی برای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمد و رفت معنادار «رابرت مالی» به صحنه مذاکره

آمد و رفت معنادار «رابرت مالی» به صحنه مذاکره