مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-07سياسي

ظرفیت نخبگان و علما برای حل چالش ها و مشکلات استان استفاده شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید از ظرفیت طوایف، علما و روحانیون شیعه و سنی، تحصیلکردگان و نخبگان علمی برای حل چالش ها و مشکلات استان استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر انتخابات و توجه به چهار بخش سلامت، مشارکت، رقابت و امنیت گام برداریم.

شریفی با بیان اینکه در مدت فعالیت به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، نظام مسائل استان را احیا کردیم و بخشی از آن، مربوط به انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام نامزدی در دو انتخابات پیش رو تا 22 مردادماه ادامه داد: ستادهای انتخاباتی و کمیته های زیر مجموعه آن در استان فعال شده اند، بخش اعظم فعالیت های ما در زمینه انتخابات، در بخش زیر ساختی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: بحث فیبر نوری و راه های دسترسی، دو دغدغه مهم ما در برخی از شهرستان ها در کنار بحث تحقق چهار اصل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات پیش رو است اما در تلاشیم تا با بهره گیری از ظرفیت های موجود استان با رعایت اصل بی طرفی و امانت داری انتخابات را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه تاریخ انتخابات های مختلف در استان بسیار پر افتخار و غرور آفرین بوده است، تصریح کرد: مهم ترین مسئله انتخاباتی در سیستان و بلوچستان، انسجام همگانی خصوصاً در حوزه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت نخبگان و علما برای حل چالش ها و مشکلات استان استفاده شود

ظرفیت نخبگان و علما برای حل چالش ها و مشکلات استان استفاده شود