مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-19پزشكي

آرزوی فرزندآوری یک زوج پس از 10 سال در رفسنجان برآورده شد


مادری با وجود ابتلا به تالاسمی ماژور و سابقه ناباروری، به کمک متخصصان درمان ناباروری بیمارستان علی بن ابی طالب (علیه السلام) رفسنجان پس از 10 سال اولین فرزند خود را به دنیا آورد.

- ایسنا/کرمان مادری با وجود ابتلا به تالاسمی ماژور و سابقه ناباروری، به کمک متخصصان درمان ناباروری بیمارستان علی بن ابی طالب (علیه السلام) رفسنجان پس از 10 سال اولین فرزند خود را به دنیا آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترمریم مرتضوی پزشک معالج این زوج امروز 28 مردادماه در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: این زوج که مراحل درمانی خود را درکلینیک درمان ناباروری شهیده زهرا حسن رمضانی(از مدافعان سلامت) سپری کرده بودند، پس از 10 سال صاحب اولین فرزند خود شدند.

وی با اشاره به روند درمان این مورد از ناباروری بیان کرد: در این مورد خانمی 30 ساله که 10 سال سابقه نازایی داشت و مبتلا به تالاسمی ماژور بود، مراجعه کرد.

این بیمار پس از انجام معاینات و آزمایشات لازم، با نظر پزشک متخصص تحت درمان قرار گرفت و در اولین دوره درمان ناباروری، باردار و صاحب فرزند سالم شد.

این متخصص زنان و زایمان درباره درمان این مورد خاص از ناباروری در رفسنجان گفت: بیماران تالاسمی نیازمند تزریق خون و فرآورده های خونی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی فرزندآوری یک زوج پس از 10 سال در رفسنجان برآورده شد

آرزوی فرزندآوری یک زوج پس از 10 سال در رفسنجان برآورده شد