مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-06اقتصادي

چرا علت افزایش تعرفه پستی به مردم توضیح داده نمی شود؟


خرداد ماه امسال شرکت ملی پست در یک خبر کوتاه افزایش تعرفه های پستی را اعلام کرد اما تا امروز در خصوص علل این افزایش قیمت توضیحی به مشترکان داده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، خرداد ماه امسال شرکت ملی پست ایران اعلام کرد نرخ خدمات پست در سال جدید، بین 28 تا 35 درصد برای تمام خدمات ارسال پستی خود افزایش یافته و بر روی تمام مولفه های تاثیرگذار در نرخ پستی اعمال خواهد شد که با این اوصاف هزینه ارسال بدون محاسبه مبلغ پاکت، بیمه و غیره از مبلغ حدودی 25000 تومان به 35000 تومان افزایش یافته است.

کاربران فارس من در پویشی تحت عنوان افزایش 40 درصدی قیمت پست در سال مهار تورم نسبت به این افزایش تعرفه معترض شده و نوشته اند: در سالی که مزین به نام مهار تورم است و مسئولین دولتی بارها قول داده اند که تورم را کاهش دهند، مدتی قبل وزیر ارتباطات خبر از افزایش قیمت پست داده بود که متاسفانه از تاریخ 19 خرداد 1402 شاهد اجرای افزایش تعرفه های پستی تا 40 درصد بودیم.

 این مسیر قطعا موجب کاهش مشتریان فروشگاه های اینترنتی خواهد شد که بدین وسیله ما به عنوان بخش کوچکی از تجارت الکترونیک خواستار پیگیری این افزایش بی سابقه هزینه های پستی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا علت افزایش تعرفه پستی به مردم توضیح داده نمی شود؟

چرا علت افزایش تعرفه پستی به مردم توضیح داده نمی شود؟