مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-16اقتصادي

بوسه مرگ؛ جدیدترین پیشرفت تویوتا


تویوتا پیشرفت های هیجان انگیزی را در عرصه باتری های خودروهای برقی اعلام کرده که به عمر باتری های طولانی تر در اوایل سال 2026 اشاره می کند.

این پیشرفت در دو بخش رخ داده است: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از یاهونیوز تویوتا اعلام کرده که قصد دارد نسل بعدی باتری های لیتیوم - یون را از سال 2026 عرضه کند که برد مسافت طولانی تر و شارژ سریع تر را ارائه می کنند.

 یافته های مربوط به باتری های لیتیوم - یون منجر به افزایش عمر باتری و زمان شارژ کوتاه تر می شود که نگرانی های رایج بین خریداران احتمالی خودرو های برقی هستند.

خودرو های برقی فعلی با یک بار شارژ تقریبا 531 کیلومتر را طی می کنند در حالی که باتری به روز شده می توانند این میزان را به 999 کیلومتر افزایش دهند.

هم چنین، باتری های حالت جامد امکان تحمل را افزایش می دهند و با یک بار شارژ می توانند کاری کنند که خودرو مسافتی حدود 1198 کیلومتر را طی کند.

این باتری ها که برای مواردی مانند استفاده در ساعت های هوشمند ساخته شده اند از نظر ساختار شبیه به باتری های لیتیوم - یون هستند، اما از نظر تاریخی برای پشتیبانی از خودرو های برقی به اندازه کافی دوام نداشته اند.

هم چنین، این پیشرفت می تواند فرایند تولید را مقرون به صرفه تر ساخته و بیش تر به پردازش خودکار متکی است تا به نیروی انسانی در خط مونتاژ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوسه مرگ؛ جدیدترین پیشرفت تویوتا

بوسه مرگ؛ جدیدترین پیشرفت تویوتا