مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:412023-08-20اجتماعي

پاداش عجیب و باورنکردنی کمک هزینه به دیگران برای سفر اربعین حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، هر ساله تعداد زیادی از عاشقان، محبان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت در ایام اربعین حسینی برای زیارت عتبات عالیات و رساندن خود به بین الحرمین و تحت قبه خون خدا، به تکاپو می افتند.

این محبان حسینی ممکن است در روزهای عادی زندگی خود گاها از جهت اقتصادی و مالی به خود سخت بگیرند تا مبادا در ایام اربعین حسینی در لیست جامانده ها نامشان ثبت شود.

اما برخی افراد تمکن مالی و اقتصادی دارند اما به هر دلیلی قادر و توفیق حضور در آن بقاع متبرکه را ندارند که در روایت های مکرر بزرگان دین به این افراد سفارش شده تا دستگیر عاشقانی باشند که برای رفتن به کربلا شوق و ذوق دارند اما پول نه! خوشبختانه در سال های اخیر در ایام اربعین حسینی، پویش های فراوانی تحت اعزام افراد بی بضاعت به عتبات عالیات راه اندازی شده که خیرین زیادی نیز در این امر پرثواب شریک می شوند.

تجهیز و اعزام سایرین به کربلا در روایت های ما نیز به شدت نمایان است، از این رو به یک روایت که بیانگر ثواب عجیب و غریب اعزام دیگران به سفر کربلای معلی است، اشاره می کنیم.

  هشام بن سالم: از امام صادق(ع) پرسیدم: کسی که خودش به واسطه بیماری یا مشکلی نتواند به زیارت امام حسین(ع) برود و در عوض شخصی دیگر را روانه کند(هزینه هایش را بدهد)، چه اجری دارد؟ امام صادق(ع) فرمودند:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش عجیب و باورنکردنی کمک هزینه به دیگران برای سفر اربعین حسینی

پاداش عجیب و باورنکردنی کمک هزینه به دیگران برای سفر اربعین حسینی