مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-01سياسي

رشته تیراندازی در روستاهای کشور راه اندازی می شود


رییس فدراسیون تیراندازی از برنامه ریزی برای راه اندازی این رشته در روستاهای کشور خبرداد و گفت: طبق برنامه در هر استان کشور در سه روستا این رشته راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس فدراسیون تیراندازی از برنامه ریزی برای راه اندازی این رشته در روستاهای کشور خبرداد و گفت: طبق برنامه در هر استان کشور در سه روستا این رشته راه اندازی خواهد شد.

مرتضی قربانی، امروز (10 مرداد) در مجمع انتخابات یاست هیات تیراندازی استان کرمانشاه، از تیراندازی به عنوان رشته ای مورد تاکید دین اسلام یاد و اظهار کرد: تیراندازی رشته ای بسیار قدیمی است که سابقه ای طولانی در کشورمان و بویژه در کرمانشاه به عنوان استانی مرزی و تاریخی دارد.

وی افزود: رشته تیراندازی حدود 190 مدال المپیکی، جهانی و بین المللی دارد و باتوجه به اینکه این رشته در کشور ما از قدمت زیادی برخودار است و مورد تاکید پیشوایان دینی ما هم قرار دارد، باید سهم قابل توجهی را از این مدال ها داشته باشیم، اما متاسفانه تاکنون چنین نبوده است.

رییس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: باید سهم قابل توجهی را از این مدال ها داشته باشیم و در این راستا، در کنار اقداماتی که برای توسعه و ترویج این رشته انجام می دهیم، به حمایت مسئولین هم نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته تیراندازی در روستاهای کشور راه اندازی می شود

رشته تیراندازی در روستاهای کشور راه اندازی می شود