مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-19اقتصادي

تابستان، فصل طعم و مزه های متفاوت


تابستان، فصل طعم و مزه های متفاوت است؛ فصلی مهمان نواز و مهربان که هزاران طعم و رنگ را با هم ترکیب و برای خودنمایی فصل پاییز ذخیره می کند، ذخیره طعم ها در رگ درخت و شیره جان میوه ها و رنگ دلخواه و رسیده محصولات محلی که زنان این دیار با سلیقه و تجربه خود .

- ایسنا/کردستان تابستان، فصل طعم و مزه های متفاوت است؛ فصلی مهمان نواز و مهربان که هزاران طعم و رنگ را با هم ترکیب و برای خودنمایی فصل پاییز ذخیره می کند، ذخیره طعم ها در رگ درخت و شیره جان میوه ها و رنگ دلخواه و رسیده محصولات محلی که زنان این دیار با سلیقه و تجربه خود تهیه و سفره خانواده را خودکفا می کنند.

دیگ شربت و مربا از یک طرف، دیگ شیشه های ترشی و کمپوت از طرف دیگر، عطر ملس و ملایمی به خانه، حیاط و کوچه بخشیده است، طعم ها و رنگ های دلخواه و فریبنده که سرشار از مواد مقوی و مغذی برای پیر و جوان است.

فریبا خانم، زنی کە کار در منزل را از آشپزخانە ای چهارمتری با فرزندان کوچک و شوهری بیکار شروع کردە و اکنون دارای مغازە بوده و پنج نفر را تحت پوشش کار فصلی و محصولات محلی خود قرار داده است، می گوید: برای شروع هیچ وقت دیر نیست، اصل کار این است که بخواهی و از شروع نترسی.

فریبا خانم، خوشه های نارس غوره را در تشت های بزرگ قرار داده و مشغول دون کردن غوره ها می گوید: غوره، چه به صورت کشمش غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان، فصل طعم و مزه های متفاوت

تابستان، فصل طعم و مزه های متفاوت