مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:152023-07-23سياسي

سازمان انرژی اتمی مصمم تر از گذشته به مسیر خود ادامه می دهد


اعضای کمیسیون انرژی مجلس با حضور در سازمان انرژی اتمی ایران و دیدار با رییس این سازمان و معاونان وی، در جریان آخرین دستاوردهای صنعت هسته ای کشور قرار گرفتند.

- اعضای کمیسیون انرژی مجلس با حضور در سازمان انرژی اتمی ایران و دیدار با رییس این سازمان و معاونان وی، در جریان آخرین دستاوردهای صنعت هسته ای کشور قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی علاوه بر دیدار و نشست مشترک با محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از معاونان وی، از راکتور تحقیقاتی شهید فخری زاده تهران و نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای بازدید کردند.

محمد اسلامی در این نشست ضمن ادای عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم و عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت شهدای هسته ای به ویژه، شهید داریوش رضایی نژاد، اظهار کرد: در این دوره از مدیریت سازمان انرژی اتمی، بحث معرفی اقدامات و دستاوردهای سازمان آن هم با توجه به ذهنیت سنگین و روایتگری که علیه صنعت هسته ای ایران به راه انداخته اند، به عنوان یک تکلیف شناخته می شود.

وی افزود: این مساله مهم بود تا ما بتوانیم ایفای نقش این صنعت و فناوری هسته ای را به عنوان موتور پیشران و شکافنده علوم و فنون را به نمایش بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان انرژی اتمی مصمم تر از گذشته به مسیر خود ادامه می دهد

سازمان انرژی اتمی مصمم تر از گذشته به مسیر خود ادامه می دهد