مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-12اقتصادي

مشکل افت و کمبود آب 20 هزار مشترک در قائمشهر حل می شود


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با اجرای بزرگترین طرح آبرسانی مشکل افت و کمبود آب 20 هزار مشترک در قائمشهر رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهزاد برارزاده با بیان اینکه این طرح یکی از بزرگترین طرح های آبرسانی در شهر قائمشهر محسوب می شود، افزود: برای اجرای این طرح در فاز اول حجم مخزن ذخیره آب شرب شهر قائمشهر از طریق برداشت از کف به دوبرابر افزایش یافت.

وی، اجرای خط انتقال به طول دو هزار و 700 متر از تأسیسات ایستگاه پمپاژ تا هسته مرکزی شهر به قطر 800 میلی متر و نیز اجرای خط انتقال به طول دو هزار و 250 متر به قطر 200 میلی متر را از مشخصات این طرح عنوان و تصریح کرد: هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح پیش بینی شد.

مدیرعامل آبفای مازندران، با بیان اینکه این طرح از خیابان تهران آغاز می شود و در مسیرهای خیابان رازی تا چهار راه فرهنگ در خیابان ساری ادامه می یابد، اظهار داشت: تاکنون سه هزار و 300 متر خط توزیع اصلی در اقطار 800 و 200 میلی متری در مناطق خیابان تهران حد فاصل آب منطقه ای تا بعد از سه راه دخانیات و بخشی از حریم راه آهن در خیابان ساری اجرا شد.

برارزاده به پیشرفت 40 درصدی اجرای این طرح از زمان آغاز تا کنون اشاره و تصریح کرد: بر اساس پیش بینی های اولیه این طرح در مدت 14 ماه به اتمام می رسد و با تکمیل و بهره برداری از آن، افت فشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل افت و کمبود آب 20 هزار مشترک در قائمشهر حل می شود

مشکل افت و کمبود آب 20 هزار مشترک در قائمشهر حل می شود