مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:252023-07-24سياسي

لوگوی ایکس توییتر رونمایی شد


ایلان ماسک و لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر، لوگوی این شبکه اجتماعی را رونمایی کردند که یک ایکس سفید در یک زمینه سیاه است و جای نماد پرنده آبی معروف را می گیرد.

- ایلان ماسک و لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر، لوگوی این شبکه اجتماعی را رونمایی کردند که یک ایکس سفید در یک زمینه سیاه است و جای نماد پرنده آبی معروف را می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاکارینو که تصویری از لوگوی تابانده شده روی دیوار دفتر این شرکت در سانفرانسیسکو را پست کرده بود، در توییتی نوشت: ایکس اینجاست.

بیایید این کار را انجام دهیم.

مقابل نام کاربری ایلان ماسک و یاکارینو در توییتر، لوگوی ایکس قرار دارد اما پرنده آبی توییتر هم همچنان در این پلتفرم دیده می شود.

هشتگ خداحافظ توییتر (GoodbyeTwitter) با اشاره به لوگوی قدیمی، در این پلتفرم ترند شد و کاربران متعددی از لوگوی جدید، انتقاد کردند.

ماسک روز یکشنبه در پستی نوشته بود می خواهد لوگوی توییتر را تغییر دهد و از میلیون ها دنبال کننده خود درباره تغییر رنگ سایت از آبی به سیاه، نظرسنجی کرد.

وی تصویری از یک ایکس را در یک پس زمینه مشکی ارسال کرد و نوشت: ما به زودی باید با برند توییتر و به تدریج، با همه پرنده ها خداحافظی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوگوی ایکس توییتر رونمایی شد

لوگوی ایکس توییتر رونمایی شد