مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:512023-08-15اقتصادي

شبکه سازی بین متخصصان ایرانی خارج از کشور با صنعتگران خودرو


معاون دفتر سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری گفت: امروز سومین رویداد تور فناورانه در حوزه خودرو برای متخصصان ایرانی خارج از کشور برگزار شد.

- سید علی حسینی در حاشیه برگزاری سومین رویداد تور فناورانه که همزمان با نمایشگاه صنعت خودرو برگزار شد، به خبرنگار مهر گفت: نخستین رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه ایران هلث در حوزه دارو و سلامت برگزار شد، دومین رویداد نیز در حوزه صنایع ساختمانی و رویداد امروز در حوزه خودرو، خودروهای برقی و قطعات خودرو در خانه فناوری و نوآوری برگزار شد.

معاون دفتر توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری ضمن اشاره به اینکه در قالب برنامه کانکت حدود 9 هزار نفر از متخصصان ایرانی که سابقه اشتغال و یا تحصیل در خارج از کشور داشته اند، شناسایی کرده ایم، افزود: رویداد امروز با این هدف برگزار شد که بین افرادی که در حوزه های تخصصی خودرو و خودروهای برقی فعالیت دارند، یک شبکه سازی ایجاد کنیم.

وی استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان و دانشجویان در راستای رفع نیاز و چالش های فناورانه موجود در صنعت خودرو را از اهداف دیگر برگزاری این رویداد عنوان کرد و گفت: در نشست امروز حدود 40 نفر از متخصصان ایرانی که در خارج از کشور در شرکت هایی مثل ولوو، آئودی و الکترونیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی بین متخصصان ایرانی خارج از کشور با صنعتگران خودرو

شبکه سازی بین متخصصان ایرانی خارج از کشور با صنعتگران خودرو