مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-12سياسي

انتقاد قاضی عسکر از روند طولانی تبدیل قلعه گبری به موزه


تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با انتقاد از روند طولانی تبدیل قلعه گبری به موزه گفت: در راستای مصوبات سفر ریاست جمهوری، برای تحویل قلعه گبری برای تبدیل شدن به موزه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان ری، کار خبرنگاری را جزء مشاغل سخت دانست و اظهار کرد: همه باید این را بپذیرند که خبرنگار باید آزاد باشد و مطالبش را به راحتی منعکس کند و وقتی منعکس شد، باعث برخورد با او نشود و اگر این را نپذیریم، جامعه آسیب بزرگی خواهد دید.

وی در ادامه گفت: چادر حجاب برتر است و زائران برای ورود به حرم باید موازین شرعی را رعایت کنند، البته در مورد مسائلی که اخیرا مطرح شد به این موضوع باید توجه شود که حجاب کامل بالاخص برای بانوان کشورهای دیگر می تواند مورد تایید خادمین برای ورود زائرین قرار بگیرد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) تاکید کرد: حتما خادمین و انتظامات حرم باید حرمت زائران و همچنین خبرنگاران را در بالاترین سطح رعایت کنند زیرا اینجا حرم امن الهی است و کوچکترین قصور پذیرفته نیست.

حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر با بیان اینکه حضور در شهرهای مجاور آستان سیدالکریم را در برنامه های خود قرار خواهم داد، افزود: صدای مطالبه گری مردم شهر کهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد قاضی عسکر از روند طولانی تبدیل قلعه گبری به موزه

انتقاد قاضی عسکر از روند طولانی تبدیل قلعه گبری به موزه