مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-16اقتصادي

عدم ارائه خدمات به واحدهای معدنی که گردش مالی در استان ندارند


واحدهای معدنی که حساب های بانکی خود را به بانک های استان انتقال ندهند، از دریافت خدمات محروم می شوند.

  - ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: واحدهای معدنی که حساب های بانکی خود را به بانک های استان انتقال ندهند، از دریافت خدمات محروم می شوند.

  اسماعیل زارعی کوشا امروز (25مرداد) در شانزدهمین جلسه شورای معادن استان اظهار کرد: به طور جدی پیگیر انتقال حساب واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی مستقر در کردستان به داخل استان هستیم.

وی افزود: پرونده واحدهای معدنی که گردش مالی در استان ندارند در شورای معادن مطرح نمی شود و ارائه خدمات دیگر هم مشروط به انتقال حساب های بانکی این واحدها به بانک های استان است.

استاندار کردستان بیان کرد: در دیداری که با وزیر تعاون هم داشتیم دستور انتقال حساب های واحدهای تولیدی زیرمجموعه این وزارتخانه به داخل استان از سوی این مقام مسئول صادر شد.

زارعی کوشا با بیان اینکه اصل هر اقدامی تامین منافع استان و کشور است، یادآور شد: به هیچ وجه نسبت به بهره مندی از ظرفیت های موجود در توسعه استان نباید کوتاهی کرد.

وی در ارتباط با بحث آلودگی آب و خاک مناطق موجود در محدوده های معادن استان، ادامه داد: نقش معادنی همچون زرکوه در آلودگی آب و خاک روستاهای اطراف به آرسنیک در اصل موضوع هیچ تغییری ایجاد نمی کند و مسئله مهم این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ارائه خدمات به واحدهای معدنی که گردش مالی در استان ندارند

عدم ارائه خدمات به واحدهای معدنی که گردش مالی در استان ندارند