موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-27اجتماعي

هشدارهای هواشناسی فارس/بارندگی باد و افزایش دما


هواشناسی فارس اعلام کرد مردم در این استان به ویژه نواحی جنوبی و شرقی از توقف در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها و رفتن به ارتفاعات پرهیز کنند.

- ایسنا/فارس هواشناسی فارس اعلام کرد مردم در این استان به ویژه نواحی جنوبی و شرقی از توقف در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها و رفتن به ارتفاعات پرهیز کنند.

اداره کل هواشناسی فارس در آخرین اطلاعیه مربوط به پیش بینی وضعیت آب و هوای این استان، نسبت به احتمال وزش باد و بارندگی موقت و رگباری، طی امروز و فردا هشدار داد.

در این اعلامیه که پنجشنبه پنجم مرداد، اطلاع رسانی شده، آمده است، با توجه به بررسی و تحلیل نقشه های هواشناسی، آسمان فارس امروز کمی ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود.

برپایه این اطلاعیه، در مناطق جنوبی استان اجتمال افزایش رطوبط و شرجی به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب و در نقاط چنوب به ویژه جنوب شرق و مرکز فارس، رگبار پراکنده و نقطه ای باران همراه با رعد و برق و گاهی تندباد لحظه ای روبرو خواهیم بود.

هواشناسی برای فردا جمعه نیز در همین مناطق شرایسط مشابه را اعلام و تاکید کرده است که شهروندان نسبت به هشدارهای هوا توجه جدی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و براساس همین اطلاعیه، دمای هوا طی روزهای پنجشنبه و جمعه در فارس تغییری نخواهدداشت اما برای روز شنبه هفت مرداد، افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای هواشناسی فارس/بارندگی باد و افزایش دما

هشدارهای هواشناسی فارس/بارندگی باد و افزایش دما