مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-01سياسي

یادواره شهدای رسانه همدان در هفته خبرنگار برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج رسانه همدان از برگزاری یادواره شهدای رسانه استان به مناسبت کنگره ملی شهدا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ناصر قوامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال هفته خبرنگار به دلیل تقارن با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) و همچنین دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است.

وی گفت: این تقارن زیبا با آغاز رسالت حضرت زینب(س) که علم تبیین و روشنگری را در دست دارد با رسالت خبرنگاری که امروز پیشرو در امر تبیین وروشنگری و مطالبه گری است نشان از جایگاه والای قلم و اهالی قلم در گام دوم انقلاب اسلامی دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان با اشاره به دیدار و تکریم خانواده معظم شهدای رسانه استان به همراه خبرنگاران گفت: برنامه پخش زنده شبکه همدان با موضوع تبیین در اندیشه انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده است.

وی از برگزاری یادواره شهدای رسانه استان به مناسبت کنگره ملی شهدا خبر داد و با اشاره به ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به خبرنگاران گفت: حضور نمایندگان بسیج رسانه در تریبون های نماز جمعه این هفته به مناسبت هفته خبرنگار، رونمایی از رویداد  جام رسانه ای امید و رونمایی از نماهنگ ویژه خبرنگار و جهاد تبیین از دیگر برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای رسانه همدان در هفته خبرنگار برگزار می شود

یادواره شهدای رسانه همدان در هفته خبرنگار برگزار می شود