مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:052023-07-30سياسي

ایجاد دو شعبه ویژه امربمعروف در قشم شایسته تقدیر است


در محرم امسال دادگستری شهرستان با اختصاص دو شعبه ویژه به ستاد امر به معروف و نهی از منکر کار مهم و در خور شأنی انجام داد که جای تقدیر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم، امروز در جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور اعضای این ستاد در دفتر امام جمعه برگزار شد ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش، اظهار داشت: از تمامی کسانی که در محرم امسال نسبت به فرهنگ سازی پوشش اسلامی و ایرانی با رویکرد تبلیغات محیطی اهتمام لازم را داشتند تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: در محرم امسال دادگستری شهرستان با اختصاص دو شعبه ویژه به ستاد امر به معروف و نهی از منکر کار مهم و در خور شأنی انجام داد که جای تقدیر دارد.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر قشم ادامه داد: آگاه سازی مردم از دستاوردها و عملکرد دستگاه های در عرصه خدمت به شهروندان از مصادیق جهاد تبیین است و سبب امید آفرینی در جامعه می شود.

حجت الاسلام حاجبی با بیان اینکه ساماندهی پوشش کارکنان ادارات قابل تحسین است، عنوان کرد: یکی از مهمترین فعالیت های ادارات و دستگاه های اجرایی تولید محتوا فاخر و انتشار در فضای مجازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دو شعبه ویژه امربمعروف در قشم شایسته تقدیر است

ایجاد دو شعبه ویژه امربمعروف در قشم شایسته تقدیر است