مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 21:202023-07-24سياسي

لزوم بهره گیری از زبان هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان بر لزوم بهره گیری از زبان هنر در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(دامه برکاته)، افزود: ضرورت توجه به امر مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره گیری از قالب هنر یکی از تاکیدات معظم در این دیدار بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان همچنین به نقش استان هرمزگان در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تقدیم 12 شهید و بیش از 20 جانباز در دوران شکل گیری انقلاب بیانگر قدمت سیاسی و مذهبی این استان است.

وی با بیان اینکه هرمزگان در دوران دفاع مقدس نیز نقش تعیین کننده ای در بسیاری از عملیات ها داشت اما متاسفانه آن گونه که باید، حق رزمندگان این استان به خوبی ادا نشده است، افزود: شمار زیادی از شهدای استان در دفاع مقدس عهده دار مسئولیت بودند که باید به عنوان سردار مطرح می شدند که این اتفاق نیفتاده است.

ناوکی از چاپ و رونمایی از 2 جلد کتاب وصایای شهدا، چاپ و رونمایی کتاب جاودانه های تاریخ حاوی خاطرات سرداران شهید استان، تولید مستند های شهید فاطمه نیک و شهدای مدافع حرم استان به عنوان بخشی از فعالیت های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان یاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از زبان هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

لزوم بهره گیری از زبان هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت