مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-10اقتصادي

روش های نوین تامین اعتبارات باید جایگزین تسهیلات بانکی شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: روش های نوین تامین اعتبارات طرح های اقتصادی یکی از بهترین جایگزین های تسهیلات بانکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مهدی خادمی در کارگروه حمایت از سرمایه گذاری استان در شیراز افزود: آشنایی فعالان اقتصادی و بنگاه های تولیدی با روش های نوین تأمین مالی گام بلند و مؤثری در گره گشایی از طرح های سرمایه گذاری نیازمند تأمین مالی در استان خواهد بود.

وی، با اشاره به برگزاری نخستین همایش تخصصی تأمین مالی طرح های مهم اقتصادی و سرمایه گذاری فارس از بازار سرمایه در شیراز افزود: هدف اصلی از برگزاری این همایش تخصصی، آشنایی شرکت های تولیدی و صنعتی استان با روش های نوین تأمین مالی و پذیرش در بازار سرمایه است.

او اظهار کرد: تأمین مالی شرکت های دانش بنیان، شرکت های تولیدی و صنعتی استان، پذیرش شرکت ها در بازار سرمایه، تأمین مالی پروژه های استان و هم اندیشی مدیران استانی با مدیران بازار سرمایه کشور برای حل مشکلات و مسائل حوزه تأمین مالی از مسیر بازار سرمایه از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: همایش مذکور با حضور متولیان اقتصادی و بازار سرمایه و همراهی شرکت عمران و توسعه فارس برگزار می شود و تلاش خواهد که ظرفیت های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های نوین تامین اعتبارات باید جایگزین تسهیلات بانکی شود

روش های نوین تامین اعتبارات باید جایگزین تسهیلات بانکی شود