مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:112023-08-19اقتصادي

دولت سیزدهم از بخش تعاون حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج فرزاد پیشکاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان صبح امروز در اولین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری گرامیداشت هفته تعاون، اظهار داشت: تعاون از تاثیرگذارترین حوزه های ایجاد اشتغال در کشور است و از ظرفیت های بخش تعاون برای رشد و توسعه اقتصاد کشور و استان باید استفاده شود.

وی تاثیر سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور را مهم ارزیابی و اظهار کرد: حوزه تعاون حوزه ای بزرگ و گسترده است که نقش کلیدی خود را در جامعه ایفا کرده است.

وی افزود: مجموعه دولت سیزدهم به این نتیجه رسیده که باید از بخش تعاون حمایت کنند و مدیران و مسوولین نیز باید به این یقین برسند که تعاون می تواند در حوزه اشتغال تاثیرگذار باشد.

پیشکاری با بیان اینکه متاسفانه در جامعه کسب درآمدهای سهل الوصول باب شده است، گفت: باید فرهنگ تعاون در بین جامعه تبیین شده و مردم با ایجاد تعاونی های مختلف جدای از ایجاد اشتغال پایدار، به کارهای جمعی روی آورند.

پیشکاری با اشاره به آیات قرآن کریم و احادیث بزرگان دین در خصوص تعاون، مشارکت در کارهای جمعی و همکاری در انجام کارهای خیر، گفت: باید با برنامه ریزی منسجم، معرفی صحیح و نشان دادن توانمندی های بخش تعاون، جامعه را به سرمایه گذاری در این بخش ترغیب کرده و با پشتیبانی و حمایت همه جانبه، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم از بخش تعاون حمایت می کند

دولت سیزدهم از بخش تعاون حمایت می کند