مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:052023-07-24فرهنگي

هنرمند فیلم ساز چهارمحال و بختیاری دو جایزه بین المللی گرفت


شهرکرد_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم سینمایی «میان صخره ها» ساخته مختار عبدالهی فیلم ساز اهل این استان در جشنواره بین المللی «درون خانوادگی» روسیه دو جایزه گرفت.

- شهرکرد_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم سینمایی میان صخره ها ساخته مختار عبدالهی فیلم ساز اهل این استان در جشنواره بین المللی درون خانوادگی روسیه دو جایزه گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیام احمدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: فیلم سینمایی میان صخره ها که تاکنون افتخارات مختلفی را برای مختار عبدالهی به همراه داشته است، این بار در بخش مسابقه سینمای کودک هجدهمین جشنواره بین المللی درون خانوادگی Within the family روسیه توانست جوایز بهترین فیلم و بهترین بازیگر را به دست آورد.

وی افزود: در این جشنواره حمیدرضا غیبی و آندیا یحیی پور بازیگران کودک این فیلم سینمایی به صورت مشترک جایزه بهترین بازیگر را کسب کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فیلم سینمایی میان صخره ها به نویسندگی و کارگردانی عبدالهی و تهیه کنندگی محمد احمدی تاکنون در جشنواره های بین المللی بنگلادش، سوئد و هند نیز به نمایش درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند فیلم ساز چهارمحال و بختیاری دو جایزه بین المللی گرفت

هنرمند فیلم ساز چهارمحال و بختیاری دو جایزه بین المللی گرفت