مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-15فرهنگي

بازیگرانی که تسخیر نقش خود شدند


تکنیک بازیگری «مِتد» سال هاست موضوعی بحث برانگیز در سینماست، با این وجود برخی از بزرگان بازیگری سینما از جمله «مارلون براندو»، «رابرت دنیرو» و «دنیل دی لوییس» درخشان ترین نقش آفرینی ها خود را در سینما با استفاده از این تکنیک ارائه داده اند و هنوز نیز .

- تکنیک بازیگری مِتد سال هاست موضوعی بحث برانگیز در سینماست، با این وجود برخی از بزرگان بازیگری سینما از جمله مارلون براندو ، رابرت دنیرو و دنیل دی لوییس درخشان ترین نقش آفرینی ها خود را در سینما با استفاده از این تکنیک ارائه داده اند و هنوز نیز بازیگران زیادی این روش را در حد اعتدال در پیش می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازیگرانی که در تکنیک بازیگری مِتُد (Method Acting) فراتر از حدود رفته اند، جایگاه مناقشه آمیزی در تاریخ فیلم سازی دارند.

تکنیکی که در دوران طلایی هالیوود ابداع شد و بر اساس آن بازیگران با میل و رغبت جنبه های کلیدی زندگی شخصیت خود را تجربه می کنند و به نوعی در نقش قوطه ور می شود که می تواند شامل لباس پوشیدن، نگاه کردن و عمل کردن مانند نقش هایشان در مقابل دوربین باشد.

بازیگران از این طریق می کوشند یک ارتباط عاطفی فراگیر و معتبر با شخصیتی که قرار است آن را مقابل دوربین ببرند، برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگرانی که تسخیر نقش خود شدند

بازیگرانی که تسخیر نقش خود شدند