مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-22سياسي

یک میلیون و 60 هزار کنکوری مجاز به انتخاب رشته شدند


مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: یک میلیون و 60 هزار نفر کنکوری مجاز به انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1402 شده اند.

- دکتر علیرضا کریمیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: یک میلیون و 60 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته در 5 گروه آزمایشی آزمون سراسری سال 1402 در دوره های مختلف روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس های بین المللی و دانشگاه فرهنگیان شده اند.

وی افزود: سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی از عصر امروز 31 مردادماه 1402 به تدریج برای گروه های آزمایشی مختلف در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش فعال می شود و داوطلبان می تواند با کمک این سامانه با آگاهی کامل نسبت به انتخاب رشته اقدام کند.

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1402 از امروز 31 مرداد پس از فعال شدن سامانه انتخاب رشته مجازی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه انتخاب رشته داوطلبان بر اساس کارنامه علمی، علاقه و توانایی داوطلبان بسیار حائز اهمیت است، گفت: در ویژه نامه پیک سنجش نمونه ای از کارنامه علمی داوطلبان آزمون سراسری سال 1402 منتشر شده و تمامی جزییات کارنامه علمی تشریح شده است.

کریمیان گفت: مهم ترین ضوابط و مقررات انتخاب رشته آزمون سراسری 1402، روش نمره کل سازی برای پذیرش در رشته محل های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 60 هزار کنکوری مجاز به انتخاب رشته شدند

یک میلیون و 60 هزار کنکوری مجاز به انتخاب رشته شدند