مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 18:252023-07-28سياسي

امام جمعه پردیس: مشکلات پردیس باید توسط قوای سه گانه پیگیری شود


تحویل واحدهای مسکن مهر، احداث مترو، گاز مجتمع هسا(الغدیر)، اسناد مالکیتی بومهن، جاجرود و سعیدآباد و سایر مشکلات پردیس باید توسط قوای سه گانه پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس بعدازظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرستان پردیس که در میدان عدالت پردیس و با عنوان نماز جمعه عاشورایی و با حضور پرشور عزاداران و نمازگزاران برگزار شد، اظهار کرد: از تمام هیئات شهرستان، که با تمام توان و همت فراوان به عزاداری پرداخته و امروز در این نمازجمعه عاشورایی حضور به هم رسانده اند و تمامی ادارات که برای برپایی این مراسم تلاش کردند تشکر و قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به شهادت امام حسین(ع) گفت: نمازجمعه و عاشورا دو عامل فضیلت و برتری امت پیامبر(ص) بر دیگر امت ها است و در طرح نه به محرم که دشمنان برنامه ریزی کرده بودند، با حضور پرشور هم وطنان این خیال باطل شد.

امام جمعه پردیس بیان کرد: ظهر عاشورا تمام شد اما در ادامه باید جهاد تبیین و زنده نگه داشتن خط فکری عاشورا را که به زعامت امام سجاد(ع) و پرچم داری حضرت زینب(س) آغاز شد و تا روز قیامت ادامه دارد، پی بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پردیس: مشکلات پردیس باید توسط قوای سه گانه پیگیری شود

امام جمعه پردیس: مشکلات پردیس باید توسط قوای سه گانه پیگیری شود