مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-24سياسي

جذب 5600 حامی جدید در طرح اکرام ایتام کرمانشاه


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه از جذب پنج هزار و 600 حامی جدید در طرح اکرام ایتام کرمانشاه خبر داد.

- کرمانشاه- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه از جذب پنج هزار و 600 حامی جدید در طرح اکرام ایتام کرمانشاه خبر داد.

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح اکرام ایتام، اظهار کرد: در این طرح خیرین به طور مستقیم حمایت هایی را به صورت مالی به حساب فرزندان معنوی خود به طور ماهانه واریز می کنند که حداقل کمک های هر خیر از 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به پشت سر گذاشتن ماه مبارک رمضان و دهه ولایت به عنوان دوره طلایی جذب حامیان شاهد استقبال بی نظیر مردم در این ماه برای مشارکت در طرح ایتام بوده که معمولاً بخش عمده حمایت ها در این دوره ها صورت می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه تصریح کرد: در دهه ولایت تعداد 374 حامی جذب شده که این تعداد حامی یک هزار و 982 فرزند را مورد حمایت قرار داده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 85 در جذب حامی هستیم.

ترکمانه به آمار سه ماهه نخست سال جاری در جذب و حمایت حامیان استان کرمانشاه اشاره کرد و عنوان کرد: از ابتدای سال 1402 تاکنون بیش از پنج هزار و 600 حامی جذب شده که در مجموع بیش از 13 هزار و 680 فرزند مورد حمایت قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 5600 حامی جدید در طرح اکرام ایتام کرمانشاه

جذب 5600 حامی جدید در طرح اکرام ایتام کرمانشاه