مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:312023-08-06اقتصادي

موجودی آب شیرین بوموسی افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امروز در این نشست با اشاره به اینکه طرح های توسعه ای با هدف پایداری آب شهرستان بوموسی ادامه دارد، تصریح کرد: در حال حاضر دو پروژه فعال در شهرستان ابوموسی با هدف تامین آب پایدار ابوموسی به ارزش اعتباری 600 میلیارد ریال در حال اجراست.

حمزه پور افزود: در این راستا دو باب مخزن با گنجایش هر کدام 2 هزار متر مکعب در شهر بوموسی و تنب بزرگ با پیشرفت فیزیکی 55 درصد در حال احداث است که با تکمیل آن میزان ذخیره سازی آب تولیدی آب شیرین کن افزایش خواهد یافت.

به گفته مدیرعامل آبفا، این دو مخزن در قالب جهاد آبرسانی در حال احداث است که پیش بینی می شود پاییز امسال به بهره برداری برسد.

وی در عین حال به افزایش ظرفیت شیرین سازی آب در دو سایت آب شیرین کن تنب بزرگ و شهر بوموسی خبر داد و گفت: ظرفیت هر کدام از این سایت ها، یک هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش خواهد یافت.

حمزه پور به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع بوموسی اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه 200 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

در این نشست، مرتضی احتشام فرماندار ابوموسی با اشاره به اقدامات آبفا، اجرای این پروژه ها را در تامین نیاز آبی بوموسی را مهم ارزیابی کرد و گفت: با افزایش ذخیره آب مورد نیاز در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجودی آب شیرین بوموسی افزایش می یابد

موجودی آب شیرین بوموسی افزایش می یابد