مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:402023-07-25سياسي

تعیین مصداق های قطعی صوت و تصویر فراگیر توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی


در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مصداق های قطعی واژه صوت و تصویر فراگیر مانند سامانه های نمایش ویدئوی درخواستی، شبکه نمایش خانگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید مقیسه رییس ساترا در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما درخصوص ماده واحده تعیین الزامات ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، نحوه نظارت ساترا بر انتشار محتوای شبکه نمایش خانگی و برخی موضوعات مربوط به حوزه صوت و تصویر فراگیر صحبت کرد.

رییس ساترا در ابتدای برنامه درمورد اهمیت مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: چندسالی است که وظیفه تنظیم گری و تدوین مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی برعهده صدا و سیماست.

صدا و سیما طبق قانون اساسی در حوزه صوت و تصویر فراگیر به صورت انحصاری ماموریتی داشت که چندسالی است این مجوز به صدا وسیما داده شده تا بتواند از ظرفیت بخش خصوصی در زمینه تولید و نشر محتوای صوت و تصویر فراگیر بهره مند شود.

بر همین اساس ساترا برای سکوهای فعال در حوزه صوت و تصویر فراگیر و تولید و انتشار برنامه های نمایش خانگی مجوز صادر می کند.

  مقیسه افزود: اهمیت مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که اخیرا به تصویب رسید این بود که مصداق های قطعی واژه صوت و تصویر فراگیر مانند سامانه های نمایش ویدئوی درخواستی، شبکه نمایش خانگی، سکوهای ناش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مصداق های قطعی صوت و تصویر فراگیر توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی

تعیین مصداق های قطعی صوت و تصویر فراگیر توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی