مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-10سياسي

شبکه برق 171 روستای استان قزوین امسال اصلاح می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: امسال اصلاح شبکه برق 171 روستای استان قزوین در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مسعود خواجه وند در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان قزوین که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار صورت گرفت، اظهار کرد: فرهنگ سازی صحیح در بحث مدیریت بهینه مصرف انرژی یکی از مسائل جدی امروز کشور ما است که در این مسیر رسانه های تاثیرگذاری همچون خبرگزاری فارس نقش مهمی در تحقق و دوام آن دارند.

وی افزود: در حال حاضر رویکرد استان قزوین توجه و بهره گیری از ظرفیت نیروگاه های بادی و خورشیدی است زیرا قزوین یکی از استان های مستعد در راه اندازی نیروگاه های بادی و خورشیدی به شمار می رود و تاکنون در این حوزه اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در خصوص بحث گذر از پیک مصرف انرژی برق عنوان کرد: شرایط سختی را سپری می کنیم زیرا ناترازی شدید انرژی در حوزه تولید و مصرف، تمام توان وزارت نیرو را به صورت تمام وقت و عملیاتی پای کار آورده است تا گذر موفقی از این پیک داشته باشیم.

این مسوول تصریح کرد: در استان قزوین برای گذر از پیک مصرف انرژی برق تا این لحظه به دلیل مدیریت هوشمند مصرف در حوزه های مختلف نتایج قابل قبولی حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه برق 171 روستای استان قزوین امسال اصلاح می شود

شبکه برق 171 روستای استان قزوین امسال اصلاح می شود