مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-12اقتصادي

بی پولی دستگاه های خودپرداز شهرستان حمیدیه در ابتدای هرهفته


با وجود جایگاه کلیدی دستگاه های خودپرداز در مراودات مالی اما شهروندان شهرستان حمیدیه در ابتدای هر هفته با غیر فعال بودن کلیه دستگاه های خودپردازها و با پیام «با عرض پوزش دستگاه قادر به ارائه خدمات نیست» مواجه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با توسعه بانکداری الکترونیک در کشور، استفاده از عابربانک ها هم گسترده شد و هم نقش مهمی در زندگی شهروندان پیدا کرد به طوری که بسیاری از مردم به دلیل داشتن کارت عابر بانک و در دسترس بودن خودپردازها هیچ گونه پول نقدی را نه تنها در خانه بلکه به ندرت و بنا به ضرورت در کیف پولی خود هم نگه می دارند.

 در اوایل هفته خودپردازها غیرفعال هستند با توجه به اینکه در ابتدای روز که بحث خرید روزانه، پرداخت قبوض، انجام برخی کارهای اداری، انتقال وجه و.

انجام می شود دستگاه های خودپرداز  معمولاً شلوغ است.

اما شهروندان شهرستان حمیدیه در ابتدای هر هفته در روزهای شنبه و یک شنبه با غیر فعال بودن کلیه دستگاه های خودپردازها و با پیام با عرض پوزش دستگاه قادر به ارائه خدمات نمی باشد مواجه شده و دستگاه های خودپرداز در پایان وقت اداری و گاهاً تا روز بعد، برخی از سرویس های خدمات دهی خود مانند سرویس انتقال، پرداخت قبوض و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی پولی دستگاه های خودپرداز شهرستان حمیدیه در ابتدای هرهفته

بی پولی دستگاه های خودپرداز شهرستان حمیدیه در ابتدای هرهفته