مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-13سياسي

100 هزار نفر مددجو از چرخه کمیته امداد خارج می شوند


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تا پایان سال مددجویان روستایی را خانه دار می کنیم و 100 هزار نفر از چرخه کمیته امداد خارج می شود.

  - زنجان-قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تا پایان سال مددجویان روستایی را خانه دار می کنیم و 100 هزار نفر از چرخه کمیته امداد خارج می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی خاکسار قهرودی عصر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: بودجه کمیته امداد هر ساله با رشد خوبی مواجه بوده و عمدتاً تخصیص اعتبارات 100 درصد است که تلاش زیادی برای تحقق این موضوع صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه نگاه کمک به محرومان در جمع مسئولان به طور نسبی خوب بوده است، ابراز کرد: سعی کردیم برای انجام وظیفه در بخش های مختلف مثل مستمری ماهانه تأمین منابع برای تهیه لوازم مورد نیاز، جهیزیه، درمان، تأمین مسکن و سایر خدمات همه تلاش خود را به کار گیریم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) میزان رشد اعتبارات در بخش معیشت نسبت به سال گذشته را 20 درصد برشمرد و گفت: خوشبختانه در دریافت مستمری تأخیر نداریم و به موقع مبالغ به مددجویان پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه برای ارائه تسهیلات اشتغال امسال مرز افراد تحت پوشش دهک های یک تا سه را با مجوز شکستیم، افزود: این امکان فراهم شده که از افراد تا دهک 5 که تحت پوشش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار نفر مددجو از چرخه کمیته امداد خارج می شوند

100 هزار نفر مددجو از چرخه کمیته امداد خارج می شوند