مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-26سياسي

ویژه برنامه های حرم رضوی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی


معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی جزییات ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی را به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام و تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی نژاد با اشاره به برپایی برنامه های گسترده به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با هدف بهره مندی زائران و مجاوران از فیوضات روز و شب تاسوعا و عاشورای حسینی ویژه برنامه های سخنرانی و عزاداری متعددی را در رواق ها و صحن های مبارکه تدارک دیده است.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی ادامه داد: مراسم عزاداری روز تاسوعای حسینی، پنجشنبه 5 مردادماه از ساعت 9:20 صبح در رواق امام خمینی (ره) آغاز می شود.

آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد سخنران این مراسم خواهند بود.

شعرخوانی آیینی علیرضا خاکساری، قرائت زیارت عاشورا توسط رضا عرفانیان و روضه خوانی امیر عارف از دیگر بخش های این مراسم خواهد بود.

مراسم خطبه خوانی شب عاشورای حسینی وی از برگزاری مراسم خطبه خوانی شب عاشورای حسینی در روز پنجشنبه 5 مرداد ماه مصادف با شب دهم محرم الحرام در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی خبرداد و گفت: مراسم خطبه خوانی از ساعت 19:30 با قرائت آیاتی از کلام الله مجید با نوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های حرم رضوی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

ویژه برنامه های حرم رضوی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی