مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:252023-07-31سياسي

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی: اصلاحاتی را در لایحه عفاف و حجاب اعمال کردیم


ما در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس جلسات متعددی را با حضور کارشناسان این حوزه برگزار کرده و اصلاحاتی را در لایحه عفاف و حجاب اعمال کردیم.

- رییس کمیسیون قضایی و حقوقی: اصلاحاتی را در لایحه عفاف و حجاب اعمال کردیم رییس کمیسیون قضایی و حقوقی گفت: ما در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس جلسات متعددی را با حضور کارشناسان این حوزه برگزار کرده و اصلاحاتی را در لایحه عفاف و حجاب اعمال کردیم.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی گفت: ما در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس جلسات متعددی را با حضور کارشناسان این حوزه برگزار کرده و اصلاحاتی را در لایحه عفاف و حجاب اعمال کردیم.

یکی از اصلاحات مهم که آوردیم آن است که از همان ابتدا اگر فردی مرتکب تخلف در حوزه عفاف و حجاب شود، پرونده آن فرد به دادگاه ارسال و حکمی برای وی صادر می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛ موسی غضنفرآبادی با اشاره به ارائه گزارش نهایی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به هیئت رییسه مجلس برای بررسی در صحن، اظهار داشت: در لایحه اولیه عفاف و حجاب که به مجلس ارائه شد، ابهاماتی وجود داشت که باید اصلاح می شد و برای مثال در آن لایحه آمده بود افرادی که به قوانین مرتبط با حجاب و عفاف عمل نمی کنند، در مرحله اول و دوم باید به آنان تذکر داده شود و اگر تذکرات کفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی: اصلاحاتی را در لایحه عفاف و حجاب اعمال کردیم

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی: اصلاحاتی را در لایحه عفاف و حجاب اعمال کردیم