مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-19بين الملل

هشدار گردان های القدس به رژیم اشغالگر


تیپ جنین» در بیانیه ای با هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه تجاوز به شهر و اردوگاه جنین اعلام کرد که اشغالگران مرتکب حماقت نشوند.

- گردان های القدس - تیپ جنین در بیانیه ای با هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه تجاوز به شهر و اردوگاه جنین اعلام کرد که اشغالگران مرتکب حماقت نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، تیپ جنین در بیانیه ای در جریان مراسم یادبود شهدای نبرد بأس جنین تاکید کرد: بأس جنین معادلات بازدارندگی واضحی را در مقابل ارتش اسراییل ایجاد کرده است و هرگونه ورود به سرزمین جنین بهای سنگینی را برای آنها به همراه خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: به رژیم اسراییل نسبت به ارتکاب هرگونه حماقت هشدار می دهیم و سلاح های ما برای مقابله با هرگونه تجاوز به جنین آماده خواهند بود.

تیپ جنین در ادامه به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه تجاوز یا حمله به اردوگاه جنین هشدار داد و بر آمادگی دائم خود برای پاسخگویی به چنین اقداماتی تاکید کرد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ما و همه آزادگان مقاومت آماده جانفشانی در راه آزادی هستیم و مطلقاً به کسی اجازه نخواهیم داد که سلاح مقاومت را از ما بگیرد یا جهت یا قطب نمای ما را تغییر دهد و نشانه سلاح ما به سمت سینه دشمن باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار گردان های القدس به رژیم اشغالگر

هشدار گردان های القدس به رژیم اشغالگر