مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-18حوادث

محموله 700 کیلویی مرغ قطعه بندی شده در گلپایگان معدوم شد


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان گفت: 700 کیلوگرم مرغ قطعه بندی شده به دلیل انقضای تاریخ مصرف و انجماد غیر اصولی در شهرستان گلپایگان کشف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی نوری رییس شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: در بازرسی و نظارت های شبانه و سرزده کارشناسان این شبکه از سالن یکی از سردخانه های شهرستان، محموله مرغ قطعه بندی شده (شنیسل،کتف و بال) با وزن تقریبی 700 کیلوگرم با انقضای تاریخ مصرف و انجماد غیر اصولی کشف شد.

وی افزود: با اخذ دستور قضایی از دادستان شهرستان گلپایگان این محموله ضبط و به منظور انجام مراحل قانونی در محل امانت سپاری شد.

نوری بیان کرد: با توجه به نتیجه آزمایشات انجام شده از نمونه برداری محموله و تشخیص غیر قابل مصرف بودن آن، کلیه محموله با هماهنگی با مراجع قضایی از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان با تشکر ویژه از همکاران دامپزشکی که سربازان گمنام و حافظان امنیت غذایی و سلامت جامعه هستند، حفظ سلامت و بهداشت فرآورده های خام دامی را از مهمترین اهداف و خط قرمز سازمان دامپزشکی کشور دانست و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه دامپزشکی، با شماره تماس 1512 پل ارتباطی مردم با دامپزشکی تماس و گزارش های خود را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 700 کیلویی مرغ قطعه بندی شده در گلپایگان معدوم شد

محموله 700 کیلویی مرغ قطعه بندی شده در گلپایگان معدوم شد