مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-11بين الملل

تحقیقات آمریکا از نقش مایکروسافت در رخنه اطلاعاتی


یک پنل مشاوره امنیت سایبری آمریکا، ریسک های موجود در رایانش ابری را بررسی خواهد کرد که شامل نقش مایکروسافت در رخنه اخیر هکرهای چینی به سیستم های ایمیل نهادهای دولتی است.

- یک پنل مشاوره امنیت سایبری آمریکا، ریسک های موجود در رایانش ابری را بررسی خواهد کرد که شامل نقش مایکروسافت در رخنه اخیر هکرهای چینی به سیستم های ایمیل نهادهای دولتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بلومبرگ نیوز در گزارشی به نقل از منابع آگاه نوشت: هیئت بررسی ایمنی سایبری (CSRB) بر روی ریسک های زیرساخت رایانش ابری از جمله مدیریت هویت و احراز هویت تمرکز خواهد کرد و تمام فراهم کنندگان خدمات ابری مربوطه را بررسی خواهد کرد.

این گزارش پس از آن منتشر شد که ران وایدن، سناتور اورگون، در ژوییه از کمیسیون تجارت فدرال، آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت (CISA) و وزارت دادگستری درخواست کرد تا پس از هک اخیر، علیه مایکروسافت اقدامی انجام دهند.

پس از آن که معلوم شد هکرهایی که ظاهرا تحت حمایت پکن بوده اند، یکی از کلیدهای رمزنگاری مایکروسافت را به دست آورده و از یک نقص کدینگ برای دسترسی گسترده به پلتفرم ایمیل ابری این شرکت استفاده کرده اند، تحت تفحص فزاینده ای قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات آمریکا از نقش مایکروسافت در رخنه اطلاعاتی

تحقیقات آمریکا از نقش مایکروسافت در رخنه اطلاعاتی