مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-19سياسي

آزادگان مظهر استقامت و رادمردی هستند


آزادگان مظهر ایمان به خدا، استقامت و رادمردی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه جمعه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز؛ 58 آزاده پرافتخار شهرستان شبستر تجلیل شدند.

در این مراسم امام جمعه شبستر در سخنانی با اشاره به جایگاه و منزلت آزادگان در طول سال های اسارت در زندان های مخوف رژیم بعثی عراق، آزادگان را مظهر ایمان به خدا، استقامت و رادمردی عنوان کرد و بر ضرورت آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با حماسه های این عزیزان تأکید کرد.

حجه الاسلام کیانی در خصوص جایگاه آزادگان در جامعه اظهار داشت: امروز برای ما افتخار بزرگی است که در خدمت شما عزیزان و بزرگواران هستیم و منت دار حضور شما هستیم و انشاالله بتوانیم لیاقت حضور شما را داشته باشیم و به شما دلیر مردان افتخار می کنیم که جان در طبق اخلاص گذاشتید و برای حفظ آرمان های اسلام و انقلاب جانفشانی کردید.

فرماندار شهرستان شبستر نیز با قدردانی از زحمات و تلاش های بسیار ارزشمند آزادگان عزیز در حفظ کیان اسلامی، آزادگان را نماد و الگوی جان برکفان عالم دانسته و فرهنگ عاشورایی را سرلوحه مقاومت و دلاوری آنان دانست.

محمد مطهری فرماندار شبستر حفظ و توسعه فرهنگ آزادگی که همان فرهنگ استقامت و ایثار است تأکید و اظهار داشت: که امروز روزی است که شما باید صحبت کنید و ما گوش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان مظهر استقامت و رادمردی هستند

آزادگان مظهر استقامت و رادمردی هستند