مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-06حوادث

دادگستری خوزستان : اعدام سارق زورگیر متجاوز در دزفول


سارق متجاوز که حین سرقت از یکی از منازل دزفول مرتکب زنای به عنف شده بود پس از تایید حکم قضایی به دار مجازات آویخته و اعدام شد.

- رییس کل دادگستری خوزستان گفت: سارق مسلحی که دارای سوابق متعدد کیفری بود و از بانوان شهرستان دزفول با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرق می نمود به اتهام محاربه و افساد فی الارض صبح امروز اعدام شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از مرکز خبر دادگستری خوزستان، علی دهقانی روز یکشنبه افزود: این فرد به اتهام ارتکاب سرقت های متعدد از بانوان در اماکن مختلف شهرستان از جمله آرایشگاه ، باشگاه و دارالقرآن با سلاح سرد از قبیل چاقو و قمه پس از کار دقیق اطلاعاتی توسط دستگاه های انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

  وی ادامه داد: این متهم پس از طی مراحل رسیدگی باتوجه به تعداد بالای شاکیان پرونده و همچنین ایجاد رعب و وحشت و احساس ناامنی عمومی سال گذشته به اعدام محکوم شده بود.

  رییس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: ارتکاب محاربه و افساد فی الارض این متهم از طریق سرقت بر اساس مستندات و سایر شواهد و قرائن موجود در پرونده توسط دادگاه انقلاب اسلامی دزفول محرز شناخته و به اعدام محکوم شد.

  وی تاکید کرد: پس از سیر مراحل قانونی و با تایید رأی صادره در دیوان عالی کشور این حکم صبح امروز در زندان دزفول به اجرا درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری خوزستان : اعدام سارق زورگیر متجاوز در دزفول

دادگستری خوزستان : اعدام سارق زورگیر متجاوز در دزفول