مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:502023-07-30سياسي

زنگنه: کلیه چاه های آب دستگاه های اجرایی مجهز به کنتور هوشمند می شوند


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه کمیسیون، کلیه چاه های آب دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی غیردولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی به کنتور هوشمند مجهز شده و بر اساس میزان سقف اعلامی وزارت نیرو باید آب برداشت شود.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه کمیسیون، کلیه چاه های آب دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی غیردولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی به کنتور هوشمند مجهز شده و بر اساس میزان سقف اعلامی وزارت نیرو باید آب برداشت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن زنگنه در توضیح جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون تلفیق در مصوبه ای صنایع بزرگ و آب بر را ملزم کرد در یک برنامه زمان بندی شده ای منابع آبی خودشان را با منابع آبی نامتعارف از جمله پساب جایگزین کنند.

بر این اساس آب بهای صنایع بزرگ آب بر براساس آب های نامتعارف و قیمت آب پساب محاسبه می شود؛ این مصوبه مربوط به استان هایی دارای ظرفیت استفاده از پساب است.

وی همچنین بیان کرد: کمیسیون تلفیق تصویب کرد که کلیه چاه های آب دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی غیر دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی به کنتور هوشمند مجهز شده و بر اساس میزان سقف اعلامی وزارت نیرو، آب برداشت شود؛ این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: کلیه چاه های آب دستگاه های اجرایی مجهز به کنتور هوشمند می شوند

زنگنه: کلیه چاه های آب دستگاه های اجرایی مجهز به کنتور هوشمند می شوند