مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-07اجتماعي

پیش بینی رگبار پراکنده باران در لرستان


مدیرکل هواشناسی لرستان از پیش بینی رگبار پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد در این استان خبر داد.

- بهروز مرادپور در گفت وگو با خبرنگار مهر با هشدار هواشناسی سطح زرد در لرستان و با اشاره به حاکمیت شرایط ناپایدار در لرستان از بعدازظهر سه شنبه، اظهار داشت: ابرناکی، رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید و رخداد تندبادهای لحظه ای، در مناطق شرقی احتمال خیزش گردوخاک در این راستا برای استان پیش بینی می شود.

وی منطقه اثر این شرایط آب وهوایی را نیمه شرقی و تا حدودی شمال استان عنوان کرد و گفت: زمان پایان این شرایط آب وهوایی نیز پایان روز چهارشنبه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی لرستان همچنین، گفت: اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده ها، احتمال ایجاد رواناب و آب گرفتگی معابر، سقوط اشیا، احتمال خسارت به بخش کشاورزی و باغی، خسارت به برخی سازه های سبک مانند گلخانه ها و تابلوهای تبلیغاتی، کاهش میدان دید افقی و، … برای استان پیش بینی می شود.

مرادپور بر لزوم عدم توقف در حاشیه مسیل ها و خشک رودها، عدم صعود به ارتفاعات باتوجه به احتمال رخداد صاعقه، عدم چرای دام در نواحی کوهستانی، تسریع در برداشت و جمع آوری محصولات زراعی و باغی، در صورت بروز گردوخاک استفاده از ماسک برای گروه های حساس و بیماران و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم تأکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رگبار پراکنده باران در لرستان

پیش بینی رگبار پراکنده باران در لرستان