مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-06سياسي

وظیفه خطیر خبرنگاران شکستن محاصره رسانه ای است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه امروز علاوه بر عرصه اقتصاد، در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی هم در محاصره دشمن هستیم، - ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه امروز علاوه بر عرصه اقتصاد، در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی هم در محاصره دشمن هستیم، یکی از وظایف خطیر و جهاد خبرنگاران و فعالان رسانه را شکستن محاصره رسانه ای دانست.

اسماعیل قزل سفلی یکشنبه در گردهمایی دوره ای اصحاب رسانه استان فارس، خاطرنشان کرد: امروز به شدت ما را از نظر اقتصادی تحت فشار قرار داده اند، اما علاوه بر حوزه اقتصاد در تبلیغات و فعالیت اطلاع رسانی هم در محاصره هستیم.

قزل سفلی، شکستن محاصره رسانه ای را وظیفه خطیر خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند و لازم است که با تهیه و تولید و انتشار اخبار امیدآفرین و مثبت، این محاصره رسانه ای دشمنان را بشکنند و با کذب پردازی های دشمن مقابله کنند.

قزل سفلی خاطرنشان کرد: امروز رسانه های مختلف به ویژه آنها که صرفا با نگاه مادی فعالیت دارند، به دنبال این هستند که بین داشته ها و نیازهای شهروندان دیگر جوامع فاصله زیادی ایجاد و به این شیوه، ناامیدی را در دیگر کشورها ایجاد کنند و گسترش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه خطیر خبرنگاران شکستن محاصره رسانه ای است

وظیفه خطیر خبرنگاران شکستن محاصره رسانه ای است