مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-18سياسي

مسجد باید محور زندگی افراد در جامعه اسلامی باشد


امام جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مسجد گفت: مسجد باید محور زندگی افراد در جامعه اسلامی و محل اجتماع مؤمنین و مردم در جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد اظهار کرد: زندگی صادقانه، با کرامت و با شخصیت مهم ترین و برجسته ترین هدفی است که قرآن برای انسان در زندگی دنیایی معرفی می کند.

وی با بیان اینکه خدا همواره راه را به انسان نشان داده و در این میان یک نفر امام حسین (ع) را الگوی خود دانسته و یک نفر هم یزید را الگوی خود می داند افزود: ممکن است برخی به ظاهر از یزید ابراز تنفر کنند اما رفتار و منش آن ها، ظلم و نفاقی که می ورزند بیانگر این باشد که الگوی آنها یزید است.

امام جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مسجد تاکید کرد: مسجد باید محور زندگی افراد در جامعه اسلامی و محل اجتماع مؤمنین و مردم در جامعه باشد.

وی با بیان اینکه خداوند مسجد را متعلق به خود می داند، تاکید کرد: هرکسی اعم از هیئت امنا بانی یا امام جماعت و امام جمعه خود را مالک مسجد می داند تفکر غلطی دارد و اگر حرف از من زد، خودش هم اهل مسجد نیست و مسجد را نشناخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد باید محور زندگی افراد در جامعه اسلامی باشد

مسجد باید محور زندگی افراد در جامعه اسلامی باشد