مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-17سياسي

مجمع نمایندگان طلاب زبان گویای حوزویان باشد


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: فلسفه مجمع نمایندگان طلاب، تبیین و نقش آفرینی در جهت ارتباط بیشتر بین طلاب و فضلای حوزه با مسئولین و بزرگان حوزه است و انتظار ما از مجمع نمایندگان طلاب این است که زبان گویای حوزویان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، اعضای هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین قم دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت شش ماهه مجمع نمایندگان طلاب و فضلا در دوره نهم ارائه داد و اعضای هیئت رییسه نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

در ادامه آیت الله حسینی بوشهری در سخنانی، فلسفه مجمع نمایندگان طلاب را تبیین و نقش آفرینی در جهت ارتباط بیشتر بین طلاب و فضلای حوزه با مسئولین و بزرگان حوزه دانست و گفت: انتظار ما از مجمع نمایندگان طلاب این است که زبان گویای حوزویان باشد.

وی اظهار داشت: طلاب و فضلای حوزه، در مسیر سربازی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) هستند و خدمت به آنان از بزرگترین عبادت هاست که مورد رضایت حضرت حق خواهد بود.

رییس جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان ساخت: سخنان اخیر مقام معظم رهبری در امر تبلیغ ، رسالت اصلی طلاب است و مجمع نمایندگان طلاب برای ارائه طرح های جامع پیرامون این موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع نمایندگان طلاب زبان گویای حوزویان باشد

مجمع نمایندگان طلاب زبان گویای حوزویان باشد